De site van Stadswonen Rotterdam maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Reparatieverzoek

Wat moet ik doen bij waterschade aan mijn inboedel?

Inboedel

Heb je schade aan je inboedel? Deze moet je melden aan je eigen inboedelverzekering. Zij kunnen jou vertellen hoe de afhandeling van de waterschade verloopt.

Mijn verwarming doet het niet, wat moet ik doen?

Werkt de verwarming niet goed? Doe niet direct een reparatieverzoek, maar ontlucht eerst zelf de verwarming.

Hoe dat werkt? Heel eenvoudig! Je hebt een ontluchtingssleuteltje nodig (haal deze de beheerder van je pand of schaf het sleuteltje voor nog geen euro bij de bouwmarkt aan) en een doekje. Ons woongebouw De Snor heeft even geleden een handige instructie opgesteld voor het ontluchten van de verwarming.

Lees mee

Hoe kan ik een reparatieverzoek indienen?

Een reparatieverzoek kun je indienen via mijn Stadswonen of via de reparatie app. Voor spoedklachten zoals lekkage van gas- of waterleidingen of stormschade kun je bellen naar 010 - 24 56 700 (ook buiten kantoortijden).

Wat moet ik doen bij lekkage?

Bij een lekkage van je gas- of waterleiding bel je met 010 - 245 67 00 (ook buiten kantoortijden). Voor alle andere reparatieverzoeken maak je gebruik van de reparatie app of meld je deze via mijn Stadswonen.

Wat moet ik doen bij waterschade aan plafond, muur, vloer in mijn eigen woonruimte?

Bij waterschade aan plafond, muur, vloer in de woonunits, is Stadswonen Rotterdam verantwoordelijk voor reparatie. Meld de schade via e-mail onder vermelding van 'Waterschade [adres]' en voeg in de e-mail je contactgegevens en indien mogelijk foto's van de waterschade toe.