Mijn Stadswonen

Vrouw zit aan de keukentafel.

Bij Stadswonen Rotterdam regel je veel zaken zelf online, zoals het melden van een reparatie, je huur betalen en het aanvragen van onderverhuur.

Als huurder log je in op MijnStadswonen. Dit is jouw eigen online omgeving waar je veel woonzaken regelt. Ontdek hieronder wat je allemaal kan regelen en bekijken.

Je gegevens

In MijnStadswonen wijzig je gemakkelijk je contactgegevens. Je vult hier ook gegevens zoals je studie of inkomen in. Zorg dat deze actueel zijn, zodat we je kunnen matchen met het juiste aanbod als je op zoek bent naar een andere woonruimte van ons.

Ook zie je in MijnStadswonen hoe je huur is opgebouwd en kan je een kopie van je huurovereenkomst opvragen. 

Aanvragen onderverhuur

In sommige gevallen mag je jouw woonruimte onderverhuren. Hiervoor vraag je toestemming via MijnStadswonen.

Reparatie melden

Het onderhoud van je woning is verdeeld tussen jou als huurder en ons als verhuurder. In de Onderhoudswijzers zie je in het overzicht per onderdeel wie verantwoordelijk is en voor wie de kosten zijn. Reparaties die je zelf kan doen en die voor jouw rekening komen, hoef je niet te melden.

Tip!

Wist je al dat we handige klusvideo’s hebben? Hierin laat klusjesvrouw Nadia zien hoe je stap voor stap iets repareert of goed onderhoudt.

MijnStadswonen

Log in en plan zelf een moment waarop de aannemer kan langskomen.

WhatsApp

Stuur een bericht naar 0229-255039. Sla dit nummer op om snel en makkelijk een gesprek te starten.

Bij spoed

Bel 010 24 56 700. Bij spoedgevallen zoals lekkage van gas- of waterleidingen of stormschade komen we direct in actie.

Betalingsregeling aanvragen

Kan je de huur (tijdelijk) niet betalen? Maak dan via MijnStadswonen een betalingsregeling aan.

Klacht of overlast melden

In MijnStadswonen maak je een melding van een klacht of als je overlast ervaart in je omgeving. 

Huur opzeggen

Je huur zeg je op via MijnStadswonen. Let hierbij goed op de opzegtermijn, de overlappende huurperiode, de huurprijs en eventuele kosten.