Hi meiden!
We zijn opzoek naar een nieuwe huisgenoot.
We wonen met 5 meiden op de kortekade. We zijn alle 5 lid van R.S.C./ R.V.S.V. en erg actief daar.
We hebben elke dinsdag huisavond, en vinden het leuk daarna met zn alle naar de manège te gaan aangezien we allemaal een paarden achtergrond hebben! Maar als je hier niet zo'n fan van bent is dat niet erg.
Verder houden we veel van feestjes doordat we midden in onze studentijd zitten. Dus een ongeorganiseerde chaos kan je ons wel noemen!
We houden dinsdag 7 juli om 11:00 de hospi. Bij voorkeur alleen reageren op dit bericht als je dan kan.
Liefs huize kortekade

