De site van Stadswonen Rotterdam maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Internet en televisie

Heb ik internet?

De meeste van onze grote woongebouwen zijn voorzien van een snelle internetverbinding via glasvezel. Wij noemen dit netwerk KennisGlas.

Wat moet ik doen als mijn internetverbinding niet werkt?

Is je internetverbinding traag of werkt het helemaal niet? In veel gevallen kun je dit zelf oplossen door het stappenplan te doorlopen. Werkt het nog steeds niet, neem dan rechtstreeks contact op met KennisGlas via helpdesk@kennisglas.nl of telefoonnummer 0900-53 66 47 45 27.

Kan ik televisie kijken?

Al onze woningen zijn voorzien van een kabelaansluiting voor tv en radio. Bij de meeste gebouwen verzorgen wij de levering van digitale televisie via Ziggo en zijn deze kosten onderdeel van je servicekosten. In sommige gebouwen is dit niet het geval en beslissen huurders zelf via welke aanbieder zij televisie kijken.  

Hoe kan ik digitaal televisie kijken?

Om digitale televisie via Ziggo te kunnen kijken stel je eerst je tv juist in met deze instructie. Lukt dit niet en heb je een ouder model televisie? Schaf dan een DVB-C tuner aan.