De site van Stadswonen Rotterdam maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Internet

Heb ik internet?

De meeste van onze grote woongebouwen zijn voorzien van een snelle internetverbinding via glasvezel. Wij noemen dit netwerk KennisGlas.

Wat moet ik doen als mijn internetverbinding niet werkt?

Is je internetverbinding traag of werkt het helemaal niet? In veel gevallen kun je dit zelf oplossen door onderstaand stappenplan te doorlopen. In onze woongebouwen De Snor en Koningslaan zijn eind april problemen met de internetverbinding geweest. Tele2 heeft deze opgelost.

Werkt het nog steeds niet, neem dan rechtstreeks contact op met KennisGlas via helpdesk@kennisglas.nl of telefoonnummer 0900-53 66 47 45 27.

Wie moet ik bellen als mijn internet niet werkt?

Internet is geregeld via KennisGlas. Bij problemen kun je contact opnemen via helpdesk@kennisglas.nl of telefoonnummer 0900-53 66 47 45 27.