Hallo, ik ben Emmanuel (20 jaar) en studeer jazz gitaar aan het conservatorium in Rotterdam (2e jaar). Ik kom uit Nijmegen en heb een Nederlands
Braziliaanse achtergrond. In mijn vrije tijd speel ik gitaar, ga ik naar concerten of chillen met vrienden. Omdat mijn leven al erg druk is vind ik het fijn als het thuis lekker rustig is. Doordeweeks ga ik dus vaak naar concerten en jamsessies en de weekenden doe ik rustig aan. Het is fijn als we de gezamelijke ruimtes (wc, douche, keuken) schoon kunnen houden en met respect met elkaar om kunnen gaan.
De locatie is erg fijn, 15 minuten van centraal, Albert Heijn is dichtbij en een Turkse supermarkt aan de overkant.
We delen het appartement met zn 2en met een gezamelijke keuken, douche en wc. Er zijn aparte wasruimtes.
Lijkt dit je wat, laat dan een berichtje achter wie je bent en wat je studeert en wie weet tot snel:)
*Also open for internationals

