Hoi hoi!
Wij zijn op zoek naar een nieuwe huisgenoot voor een mooie, ruime kamer! De locatie is ideaal, de Appie is 3 minuten fietsen en je bent in 15 minuten op de uni. We wonen in totaal met z'n zessen (op dit moment 1 meisje en 4 jongens). Een paar van je nieuwe huisgenoten zijn Celeste (21, tweedejaars zorgtechnologie aan de Hogeschool Rotterdam), Guillermo (21, IB aan de Hogeschool Rotterdam), Maxx (20, tweedejaars Dubbelstudie Recht en Bedrijfskunde) & Dane (19, eerstejaars Dubbelstudie Economie en Recht). We studeren en doen dus van alles. Goed om te weten, binnenkort komt er nog een kamer vrij.
In huis delen we onder andere 2 douches en 2 kookstellen. We hebben allemaal ons eigen leven en doen in huis vooral ons eigen ding, maar zitten ook soms samen gezellig in de ruime keuken. Er is dus altijd genoeg rust en ruimte voor jezelf. We zoeken een net persoon die het belangrijk vindt om de boel netjes te houden en niet te luidruchtig te zijn.
Lijkt dit je wat? Laat dan in een berichtje even weten wie je bent, wat je studeert en wat je hobby's zijn.
Wie weet tot snel!
Unit 268

