De site van Stadswonen Rotterdam maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Reparatie melden nu ook via WhatsApp

02 dec 2019

Reparatie melden nu ook via WhatsApp
Als huurder van Stadswonen Rotterdam kan je vanaf vandaag een reparatie melden via WhatsApp. Ook maak je voortaan voor de meeste reparaties direct een afspraak.

Een reparatie melden kon tot nu toe via telefoon of je persoonlijke profiel op MijnStadswonen. Hier hebben we WhatsApp aan toegevoegd. Zo kan je snel en gemakkelijk een reparatie zoals een verstopping of lekkage melden. Voor de meeste reparaties plannen we voortaan direct een afspraak in. Zo weet je meteen waar je aan toe bent.  

Met deze ontwikkelingen willen we het melden van een reparatie steeds makkelijker maken voor jou als huurder. We blijven hierin verbeteren. Zo introduceren we begin 2020 de mogelijkheid om via MijnStadswonen de status van je reparatieverzoek in te kunnen zien.

Meer weten over het melden van reparaties? Kijk bij de veelgestelde vragen of neem contact met ons op.

02 dec 2019 - Nieuwsbericht

Reparatie melden nu ook via WhatsApp

Als huurder van Stadswonen Rotterdam kan je vanaf vandaag een reparatie melden via WhatsApp. Ook maak je voortaan voor de meeste reparaties direct een afspraak.

Lees meer
29 aug 2019 - Nieuwsbericht

Open Monumentendag Rotterdam: binnen kijken bij Stadswonen Rotterdam

Weleens benieuwd wat er zich achter de deuren van de woongebouwen van Stadswonen Rotterdam afspeelt? Tijdens de Open Monumentendag Rotterdam, op 14 september, krijg je een uniek kijkje in vier monumentale panden.

Lees meer
29 apr 2019 - Nieuwsbericht

Huurverhoging 2019

Stadswonen Rotterdam doet er veel aan om de huur voor Rotterdammers betaalbaar te houden. Daarom hebben we besloten in 2019 de huur niet te verhogen voor huishoudens met een laag inkomen (minima) die een huur betalen tussen 651 en 720 euro.

Lees meer