De site van Stadswonen Rotterdam maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Reparatie melden nu ook via WhatsApp

02 dec 2019

Reparatie melden nu ook via WhatsApp
Als huurder van Stadswonen Rotterdam kan je vanaf vandaag een reparatie melden via WhatsApp. Ook maak je voortaan voor de meeste reparaties direct een afspraak.

Een reparatie melden kon tot nu toe via telefoon of je persoonlijke profiel op MijnStadswonen. Hier hebben we WhatsApp aan toegevoegd. Zo kan je snel en gemakkelijk een reparatie zoals een verstopping of lekkage melden. Voor de meeste reparaties plannen we voortaan direct een afspraak in. Zo weet je meteen waar je aan toe bent.  

Met deze ontwikkelingen willen we het melden van een reparatie steeds makkelijker maken voor jou als huurder. We blijven hierin verbeteren. Zo introduceren we begin 2020 de mogelijkheid om via MijnStadswonen de status van je reparatieverzoek in te kunnen zien.

Meer weten over het melden van reparaties? Kijk bij de veelgestelde vragen of neem contact met ons op.

10 okt 2023 - Nieuwsbericht

Een hartverwarmende samenwerking voor een socialer Rotterdam

Woonstad Rotterdam en Stadswonen Rotterdam bundelen de krachten met Netwerk Nieuw Rotterdam om het leven in de stad voor jongeren fijner en makkelijker te maken.

Lees meer
14 apr 2023 - Nieuwsbericht

Samen voor meer studentenwoningen in Rotterdam

Het woningprobleem in Nederland raakt iedereen. Ook studenten tussen de 17 en 27 jaar vinden maar moeilijk een fijn eigen huis.

Lees meer
18 jan 2023 - Nieuwsbericht

Regeling voor huurders met blokaansluiting is bekend

Deel je de aansluiting voor gas, warmte of elektriciteit met andere huurders in je gebouw? Dan geldt het prijsplafond niet voor jou. De overheid komt daarom met een andere maatregel: de regeling tegemoetkoming blokaansluiting.

Lees meer