De site van Stadswonen Rotterdam maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Reparatie melden nu ook via WhatsApp

02 dec 2019

Reparatie melden nu ook via WhatsApp
Als huurder van Stadswonen Rotterdam kan je vanaf vandaag een reparatie melden via WhatsApp. Ook maak je voortaan voor de meeste reparaties direct een afspraak.

Een reparatie melden kon tot nu toe via telefoon of je persoonlijke profiel op MijnStadswonen. Hier hebben we WhatsApp aan toegevoegd. Zo kan je snel en gemakkelijk een reparatie zoals een verstopping of lekkage melden. Voor de meeste reparaties plannen we voortaan direct een afspraak in. Zo weet je meteen waar je aan toe bent.  

Met deze ontwikkelingen willen we het melden van een reparatie steeds makkelijker maken voor jou als huurder. We blijven hierin verbeteren. Zo introduceren we begin 2020 de mogelijkheid om via MijnStadswonen de status van je reparatieverzoek in te kunnen zien.

Meer weten over het melden van reparaties? Kijk bij de veelgestelde vragen of neem contact met ons op.

14 mei 2020 - Nieuwsbericht

Voorrang op kamers voor eerstejaars studenten

Wil jij het ouderlijk huis (hopelijk) voorgoed verlaten maar zoek je nog een kamer? Doe deze zomer mee aan de Eerstejaars Kameractie 2020 en krijg voorrang.

Lees meer
21 apr 2020 - Nieuwsbericht

De huurverhoging 2020

Ook in 2020 kiezen we voor een gematigde huurverhoging. Dit jaar stijgt de huur van onze sociale huurwoningen met gemiddeld 2,4%. Dat is minder dan de inflatie van 2,6%. Voor huishoudens met de laagste inkomens verhogen we de huur helemaal niet.

Lees meer
12 mrt 2020 - Nieuwsbericht

Stadswonen Rotterdam neemt voorzorgsmaatregelen tegen coronavirus

Om besmettingen en verspreiding van het coronavirus te voorkomen, neemt Stadswonen Rotterdam een aantal voorzorgsmaatregelen op basis van de RIVM-richtlijnen.

Lees meer