De site van Stadswonen Rotterdam maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Zelf regelen

Zelf online je woonzaken regelen

Bij Stadswonen Rotterdam regel je veel zaken zelf online, zoals het indienen van reparatieverzoeken, het aanvragen van onderverhuur en het opzeggen van de huur.

Als huurder kan je inloggen op MijnStadswonen. Dit is jouw eigen online omgeving waar je veel zaken regelt. Heel handig, want je hebt waar je ook bent 24/7 toegang tot jouw woonzaken. Ontdek hieronder wat je allemaal kan regelen en hoe je dit doet.

In MijnStadswonen wijzig je gemakkelijk je contactgegevens. Je vult hier ook gegevens zoals je studie of inkomen in. Zorg dat deze actueel zijn, zodat we je kunnen matchen met het juiste aanbod als je op zoek bent naar een andere woonruimte van ons.

In MijnStadswonen vind je een overzicht van betaalde en openstaande rekeningen. 

In sommige gevallen mag je jouw woonruimte onderverhuren. Vraag hiervoor toestemming via MijnStadswonen

Soms gaat er wel eens iets kapot in je woning of in de gezamenlijke ruimte. In de Onderhoudswijzers kan je zien voor wie de kosten zijn voor het repareren en vervangen van verschillende onderdelen. Reparaties die je zelf kan doen en die voor jouw rekening komen, hoef je niet aan te melden als reparatieverzoek. Alle overige reparatieverzoeken meld je eenvoudig in MijnStadswonen. Voor spoedreparaties (lekkage van gas- of waterleidingen, stormschade, etc.) bel je naar 010 - 245 67 00 (ook buiten kantooruren).

Je huur zeg je op via MijnStadswonen. Let hierbij goed op de opzegtermijn, de overlappende huurperiode, de huurprijs en eventuele kosten.