De site van Stadswonen Rotterdam maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Betalingsproblemen door stijgende energiekosten

Ik kan de huur niet betalen. Wat moet ik doen?

Kan je door alle stijgende kosten de huur niet op tijd betalen? Je kan via MijnStadswonen een betalingsregeling aanvragen. Doe dit zo snel mogelijk, om (nog meer) problemen te voorkomen. Lukt het aanvragen van de betalingsregeling niet of heb je andere vragen? Neem dan contact met ons op via incasso@stadswonenrotterdam.nl of 010-245 67 00.

En misschien is onderstaande informatie ook interessant voor je:

 Geldzorgen | Rotterdam.nl

Rondkomen schulden | Rotterdam.nl

Hulpteam Geldzaken | Rotterdam.nl

Welkom op Rondkomen in Rotterdam.nl - Rondkomen

 

Goed om te weten.

In MijnStadswonen staat een overzicht van betaalde en openstaande bedragen. Je kan hier de betaaldatum aanpassen. Standaard wordt de huur op de eerste dag van de maand afgeschreven. Je kan dit aanpassen naar 5 dagen later of eerder. Wat voor jou het beste uitkomt.

Wat gebeurt er als ik een huurachterstand heb?

Als je de huur een keer vergeet, hoef je niet direct je kamer uit.
Wat kan je verwachten:

  • Betaal je huur niet op tijd? Dan ontvang je een betalingsherinnering. 
  • Reageer je niet? Dan nemen we contact met je op. 
  • We bespreken met jou hoe je het openstaande bedrag kan betalen.

Het allerbelangrijkst is om snel contact met ons op te nemen als je de huur niet kan betalen. We denken graag met je mee om (verdere) problemen te voorkomen.