De site van Stadswonen Rotterdam maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Problemen MijnStadswonen

Waarom kan ik geen reacties plaatsen op advertenties?

Kun je wel inloggen? 
Je kan geen reacties op advertenties plaatsen als:

  • Je ouder bent dan 27 jaar. Je kan bij ons komen wonen tot en met je 27ste. Er zijn wel andere mogelijkheden een woning in Rotterdam te vinden
  • Je profiel niet goed is ingevuld. Je kan alleen reageren op woningen die passen bij jouw profiel. Controleer dus of de informatie over je opleiding, inkomen en leeftijd kloppen en wijzig als dit nodig is. Probeer dan opnieuw of je kan reageren. 
  • Je profiel niet past bij de voorwaarden. Deze lees je in de advertentietekst en de spelregels.
  • Je al vijf actieve reacties hebt. Je kan weer op een andere woonruimte reageren als een van deze vijf advertenties wordt toegewezen aan een kandidaat, of als je een van je reacties intrekt. 
  • Je drie keer niet reageert op een uitnodiging voor een bezichtiging, of drie keer niet op komt dagen bij een bezichtiging. Houd in de gaten of onze mail waarin we de woning aan je aanbieden in je map met ongewenste e-mail (spam) belandt. Na drie maanden kan je weer reageren.

Kun je niet inloggen?

  1. Controleer eerst of je wachtwoord klopt. Vraag een nieuwe aan als je je wachtwoord bent vergeten.
  2. Controleer of je nog ingeschreven mag staan als woningzoekende: je bent niet ouder dan 27 jaar en je doet of gaat een voltijd studie doen in Rotterdam. 
  3. Heb je dit gecontroleerd? Schrijf je dan opnieuw in, zonder te betalen. Belangrijk is dat je het juiste formulier gebruikt die bij jouw situatie past. Zie de situaties hieronder.

Situatie: je huurt al woonruimte van ons

Schrijf je dan hier opnieuw in. Het systeem controleert of je al bij ons huurt. Je kan gelijk een nieuw wachtwoord aanmaken zodra je je inschrijving hebt bevestigd. Hierna is je inschrijving geactiveerd.

Situatie: je bent nog geen huurder van ons

  1. Schrijf je dan hier opnieuw in, maar betaal niet. Alle stappen voor het inschrijven doorloop je en vul je in, maar de betaling mag je annuleren.
  2. Stuur ons een e-mail vanaf het e-mail adres waarmee je je inschrijving hebt gedaan. Voeg bij deze e-mail je betalingsbewijs toe van je eerdere inschrijving. Het betalingsbewijs vind je bij je bankoverzicht.
  3. Zodra we je e-mail ontvangen, herstellen we zo snel mogelijk je account. Dit is een handmatige actie en kan een werkdag duren. Je krijgt van ons een seintje zodra het is gelukt. 
  4. Gebruik de link uit je eerdere bevestigingsmail om hierna je account te activeren en een wachtwoord aan te maken, zodat je je MijnStadswonen account kan gebruiken om reacties te plaatsen op advertenties.

Lukt het inloggen nog niet? Laat het ons weten.  

Waarom kan ik niet (meer) inloggen in MijnStadswonen?

Lukt het niet meer om in te loggen met je e-mailadres, vraag dan een nieuw wachtwoord aan. Weet je niet meer welk e-mailadres je hebt opgegeven, neem dan contact met ons op.

Waarom zie ik geen advertenties van kamers, studio’s of appartementen?

Als je geen aanbod ziet, heeft dit vaak te maken met een adblocker of pop up blocker die je geïnstalleerd hebt. Verwijder deze om weer advertenties te kunnen bekijken. Ook kan het zijn dat je je browser moet updaten naar een nieuwe versie.