De site van Stadswonen Rotterdam maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Problemen mijn Stadswonen

Waarom kan ik niet (meer) inloggen in mijn Stadswonen?

Je kunt inloggen bij mijn Stadswonen met je e-mailadres of je klantnummer. Lukt het je niet om in te loggen met je e-mailadres, probeer het dan met je klantnummer als gebruikersnaam. Als je ook met je klantnummer niet kunt inloggen, vraag dan een nieuw wachtwoord aan met het e-mailadres waarmee je je hebt ingeschreven. Weet je niet meer welk e-mailadres dat is, neem dan contact met ons op.


Let op: Het duurt even voordat je nieuwe wachtwoord actief is. Wacht 15 minuten nadat je de e-mail met het nieuwe wachtwoord hebt ontvangen. Als je eerder probeert in te loggen, dan blokkeert je wachtwoord automatisch en moet je weer een nieuwe aanvragen.

Waarom werkt mijn wachtwoord niet?

Je hebt een nieuw wachtwoord aangevraagd en kunt nog steeds niet inloggen? Dan ben je waarschijnlijk iets te snel. Na het aanvragen van een nieuw wachtwoord moet je 15 minuten wachten voordat het wachtwoord actief is en je weer kunt inloggen met klantnummer en je nieuwe wachtwoord. Wanneer je eerder dan 15 minuten probeert in te loggen met het nieuwe wachtwoord, blokkeert je wachtwoord automatisch.

Waarom kan ik geen reacties plaatsen op advertenties?

Sta je ingeschreven en ben je ingelogd in mijn Stadswonen? Controleer dan of je profiel goed is ingevuld. Je kunt alleen reageren op aangeboden huurwoningen die passen bij jouw profiel. Kijk dus goed of je de informatie over je opleiding, inkomen en leeftijd kloppen. Probeer dan opnieuw of je kunt reageren. Lukt het nog steeds niet? Stuur dan een e-mail naar info@stadswonenrotterdam.nl met een printscreen van de foutmelding die je krijgt.

Heb je je net ingeschreven? Dan duurt het even voor je kunt reageren. Na betaling van je inschrijving, ontvang je binnen vijftien minuten een bevestiging van je aanmelding. De inloggegevens voor mijn Stadswonen, ontvang je binnen 24 uur. Als je ingelogd bent, kun je reageren op aangeboden woningen.

Gaat het om een herinschrijving? Je kunt na betaling van je herinschrijving als woningzoekende binnen 24 uur weer reageren op aanbod.

Heb je 24 uur na je betaling nog niets ontvangen of lukt het inloggen nog niet? Mail ons dan op info@stadswonenrotterdam.nl.

Waarom zie ik geen advertenties van kamers, studio’s of appartementen?

Als je geen aanbod ziet, heeft dit vaak te maken met een adblocker/pop up blocker die je geïnstalleerd hebt. Wanneer je deze verwijdert, kun je de advertenties weer bekijken en er op reageren.

Heb je geen adblocker geïnstalleerd? Controleer dan of je werkt met de laatste browserversie en download anders een nieuwere versie.