De site van Stadswonen Rotterdam maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Problemen MijnStadswonen

Waarom kan ik niet (meer) inloggen in MijnStadswonen?

Lukt het niet meer om in te loggen met je e-mailadres, vraag dan een nieuw wachtwoord aan. Weet je niet meer welk e-mailadres je hebt opgegeven, neem dan contact met ons op.

Waarom kan ik geen reacties plaatsen op advertenties?

Sta je ingeschreven en ben je ingelogd in MijnStadswonen? Controleer dan of je profiel goed is ingevuld. Je kan alleen reageren op huurwoningen die passen bij jouw profiel. Kijk dus goed of je de informatie over je opleiding, inkomen en leeftijd kloppen. Probeer dan opnieuw of je kan reageren. Lukt het nog steeds niet? Stuur ons een e-mail met een printscreen van de foutmelding die je krijgt.

Heb je je net ingeschreven? Dan duurt het even voor je kan reageren. Na betaling van je inschrijving, ontvang je binnen vijftien minuten een bevestiging van je aanmelding. De inloggegevens voor MijnStadswonen, ontvang je binnen 24 uur. Heb je 24 uur na je betaling nog niets ontvangen of lukt het inloggen nog niet? Laat het ons weten.  

Waarom zie ik geen advertenties van kamers, studio’s of appartementen?

Als je geen aanbod ziet, heeft dit vaak te maken met een adblocker of pop up blocker die je geïnstalleerd hebt. Verwijder deze om weer advertenties te kunnen bekijken. Ook kan het zijn dat je je browser moet updaten naar een nieuwe versie.