De site van Stadswonen Rotterdam maakt gebruik van cookies. Dit venster niet meer tonen.

Problemen met inloggen en reageren

Ik heb me ingeschreven, maar kan nog niet reageren

Ben je ingeschreven, maar kun je nog geen reactie plaatsen? Dan ben je waarschijnlijk iets te snel. Na betaling van je inschrijving, ontvang je binnen 15 minuten een bevestiging van aanmelding. De inloggegevens ontvang je binnen 24 uur na inschrijving. Met deze inloggegevens kun je een reactie plaatsen op de advertenties. Ben je al huurder bij Stadswonen Rotterdam? Je kunt na betaling van je herinschrijving als woningzoekende binnen 24 uur weer reageren op aanbod.

Heb je 24 uur na je betaling nog niets ontvangen of lukt het inloggen nog niet? Mail ons dan op info@stadswonenrotterdam.nl.

Ik zie geen advertenties van kamers, studio's of appartementen

Als je geen aanbod ziet, heeft dit vaak te maken met een adblocker/pop up blocker die je geinstalleerd hebt. Wanneer je deze eraf haalt, kun je de advertenties van woonruimte weer bekijken en er op reageren.

Heb je geen adblocker geinstalleerd? Controleer dan of je werkt met de laatste browserversie en download anders een nieuwere versie.

Ik ben huurder en kan niet meer inloggen bij MijnStadswonen

Lukt het inloggen niet? Vraag dan op www.mijnstadswonen.nl een nieuw wachtwoord aan, aan de hand van je e-mail adres waarmee je in het verleden ook hebt ingelogd.

Na het aanvragen van een nieuw wachtwoord moet je 15 minuten wachten voordat het wachtwoord actief is en je weer kunt inloggen met klantnummer en je nieuwe wachtwoord. Wanneer je eerder dan 15 minuten probeert in te loggen met het nieuwe wachtwoord, blokkeert je wachtwoord automatisch.

Ik heb me ingeschreven en betaald. Ik kan wel inloggen, maar niet reageren op advertenties

Controleer of je profiel goed is ingevuld. Om te reageren op aanbod moet soms aan een aantal voorwaarden voldaan worden. Deze informatie haalt het systeem uit de gegevens die ingevuld staan bij je profiel. Controleer of je opleiding goed staat, je inkomen en je leeftijd. Probeer hierna opnieuw of je kunt reageren. Lukt het niet? Stuur ajb een email met screenprint van het probleem dat je ziet naar info@stadswonenrotterdam.nl